вторник, 16 ноември 2010 г.

Не се учудвайте, ако детегледачката поиска кредитната ви карта













Bookmark and Share

>>>ГЛАСУВАЙТЕ ЗА НАС ТУК<<<

Наистина съм смаян от нещата, които са достъпни на пазара в наши дни. Понякога съм заинтригуван от технологиите, но също така съм уплашен и от последиците. Наистина ли е предопределено за станем общество без пари в кеш?!

Нова компания, наречена Square преобразува индустрията използваща кредитни карти чрез приложения качени в магазина на iTunes. Достъпни за iPad,iPhone и iPod Touch, Square ви позволява да вземате плащания с дебитната си карта почти за всичко.

Веднъж регистрирали се безплатно, Square приложението ще ви изпрати картов четец, който се включва във вашето мобилно устройство, след което започва прекарването на транзакции. Без договор или месечни такси. Постъпленията се изпращат по електронен път и ще можете да следите всички продажби на едно място. Таксите по транзакциите се уреждат всяка вечер, вместо месечно и са достъпни за употреба от всеки, който би желал да може да приема плащания с кредитна карта, а не само за бизнеса.

Сега точно немога да се досетя, как ще бъде използвана тази чудесна малка програма, като не съм убеден, че голяма част от употребата и' ще бъде добронамерена. Но за едно съм сигурен, че следващата ми гаражна разпродажба ще бъде далеч по-различна от предходната.

Някой желае ли да си купи диван? :)


Източник: www.coolest-gadgets.com

Няма коментари:

------- ГЛАСУВАЙТЕ ЗА БЛОГА СЕГА -------